Joey Boy
Medlem
- Meddelanden
- 16
- Reaction score
- 0
Ban-referens
zpqpzd — FiveM, Permanent
Anledning: tar vapen ur polis stash och droppar sen plockar upp på annan karaktär
Bannad av: Toris
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag loggade in senare på dagen när bannen inträffade och fick då beskedet att jag blivit permanent bannad från servern. I efterhand förstår jag att det handlar om att jag tog vapen ur en polis stash och sedan droppade och bytte till en annan karaktär för att sedan plocka upp vapnerna, vilket inte är tillåtet. Även om det inte var min avsikt att utnyttja systemet på ett oseriöst sätt, så inser jag att mitt agerande räknas som karaktär abuse och bryter mot reglerna.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag tar fullt ansvar för det som hände. Jag förstår att det jag gjorde var fel och att det påverkade serverns rättvisa och rollspelandet negativt. Det finns inga ursäkter för mitt beteende, och jag borde ha tänkt igenom konsekvenserna innan jag agerade.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig hur viktigt det är att hålla isär sina karaktärer och aldrig överföra saker eller information mellan dem på ett otillåtet sätt. Jag har också förstått att man aldrig ska missbruka sin roll, särskilt inte inom yrken som polis där man har ett stort ansvar. Om jag får en ny chans kommer jag att spela mer seriöst, följa reglerna noggrant och alltid prioritera bra och rättvist rollspel framför egna vinster.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att ni ska ge mig en till chans eftersom jag verkligen vill fortsätta spela på servern och göra rätt för mig. Jag har lärt mig av mitt misstag och kommer följa reglerna framöver. Om jag får komma tillbaka ska jag visa att jag kan sköta mig och spela på ett bra och rättvist sätt.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Senast ändrad: