Nekad william58 | Ban Överklagan [nemoo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

william58

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198358520384/

Ditt Hex-ID: 110000117bce240 (Hex) är mitt hex id

Vad är din discord tagg? StorBåteN011#7986

Vem var det som bannade dig? Det var Nemoo som bannade mig

Hur lång tid var din ban? Min ban var 60 dagar (har ungefär 50 dagar kvar)

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag råka skriva n ordet i en banöverklagan. Jag satt inne och rpade på natten klockan var typ 3:00, jag var väldigt trött när jag rpade och det är ett bra tecken på att stänga av spelet då det oftast är då misstag sker. Jag vill bara påpeka på att jag inte menade att rikta ordet mot Nemoo. Jag vet att det är helt emot reglerna men alla gör misstag och jag ber om ursäkt till Nemoo. Detta kommer aldrig hända igen det har ni mitt ord på.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis åkte min bil och sen krockar vi in i Nemoo. Jag skriver dsync i chatten men rpar även på skador. Det var inte meningen att köra in i Nemoo därför försöker jag så gott jag kan att göra det tydligt för Nemoo ingame men förstår att han bannade mig då vi kraschade rätt rejält.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den utökade bannen var verkligen inte felaktig då jag bröt mot reglerna, enligt mig den viktigaste regeln då folk kan ta väldigt illa upp om dem får höra ordet. Jag ber om ursäkt igen för mitt misstag och hoppas verkligen att jag får komma tillbaka till Unive då jag inte vill spela på någon annan server.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad mycket förr, då jag inte kunde rpa. Jag har även fått nån ban på sistonde men lyckats överklaga dem då det var misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skriva överklagan på dagen efter och bara gått och lagt mig, även så kunde jag tänkt på att inte sitta i discord och lalla med mina vänner medans jag skriver överklagan. Jag kan heller inte skylla allt på att jag var trött men jag ber jätte mycket om förlåt till Nemoo.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket från min ban, Jag har suttit av ca 10 dagar nu och jag förstår mitt misstag mer och mer. Det här kommer aldrig hända någonsin igen det kan jag lova. Jag ber dig nu Nemoo att du ger mig en ny chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självfallet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka