william070210
Icke Medlem
- Meddelanden
- 8
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199189426532/
Vad är ditt namn i verkligheten? william
Vad är ditt discord namn? william070210#2486
Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2007
Berätta om din karaktär. snäll rolig försöker få vänner
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för hjälpa till med serven tips på vad som kan bli bättre och det värkar roligt
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? kör ofta på serven max typ 7 timmar inne på seven
Hur hittade du Unive? sökte swe så såg jag en server med jätte många inne så då ville jag testa så tyckte jag att vet var roligt
Vad har du för mål med ditt rollspel? få ett bra jobb så jag kan köpa många finna bilar
Vad har du som mål att uppnå på Unive? få många vänner bra jobb ett hem och mycket mer jag inte kommer på just nu
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? william
Vad är ditt discord namn? william070210#2486
Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2007
Berätta om din karaktär. snäll rolig försöker få vänner
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för hjälpa till med serven tips på vad som kan bli bättre och det värkar roligt
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? kör ofta på serven max typ 7 timmar inne på seven
Hur hittade du Unive? sökte swe så såg jag en server med jätte många inne så då ville jag testa så tyckte jag att vet var roligt
Vad har du för mål med ditt rollspel? få ett bra jobb så jag kan köpa många finna bilar
Vad har du som mål att uppnå på Unive? få många vänner bra jobb ett hem och mycket mer jag inte kommer på just nu
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej