Inaktuell William07 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William07

Välkänd Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
2,442
Reaction score
110
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Ditt discordnamn: .william07.

Ange ditt födelsedatum 20 December 2007

Varför ska just du bli staff? Jag själv anser att servern behöver staffs som kommer vara revolutionära inom staff teamet. Det är därför jag söker till staff. Jag har en hög kompetens nivå och arbetar på ett professionellt sätt. Jag är duktig på att ta kritik och kan lösa problem på ett bra och rättvist sätt. Jag kommer ta mycket initiativ inom mitt arbete och kommer alltid ha en utveckling. Jag kommer bidra mycket mer inom kriminella rpn samt polisens rp. Jag har erfarenheter inom att vara kriminell ansvarig som jag var grym på. Jag har bidragit rätt mycket på Unive såsom tagit in 1400 medlemmar på servern som MA i 6 månader. Jag har inte varit staff på ungefär 8 - 9 månader och jag tycker att jag ska få visa vad jag går för.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Något jag tycker inte fungerar just nu kriminell rpn och polisens rp. Jag vill ändra på att få längre utdragna scenarion såsom biljakter som kan pågå länge än i 2 minuter. Kriminellas rp handlar just nu mycket om att skjuta och de ska jag få stopp på. Jag tycker också toxic nivån på Unive brister mycket. Det går inte att ha ett community med folk som är toxic. Kultur inom alla gäng tycker jag inte funkar då folk klär sig så man vet inte vilken kultur om de är med i street, kartell eller MC osv.

Något som inte funkar på Unive är att alla stressar med sin rp det är därför Unive ser ut som det gör idag.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Hur jag ska utveckla kriminellas rp samt polisen rp är att sätta upp lite områden. Då menar jag att vi är t.ex 12 kriminell ansvariga då ska vi dela upp vilka som ska ha extra koll på gänget. Vi kommer ha ett dokument på statisk på t.ex hur ofta just ett gäng skjuter. Syftet med att kriminell ansvariga ska dela upp sig då kommer det hållas dialoger varje dag med dom. Den viktigaste delen är att kunna kommunicera med medlemmar på Unive. Genom kommuniceringen kommer vi utveckla och sätta stopp på dålig rp. Just nu hur det ser ut är att alla kriminell ansvariga är lite överallt. Då blir det svårt att hålla koll på gängen. Det kommer vara möte minst 2 gånger i veckan med alla kriminell ansvariga och vi kommer se över hur rpn ser ut och prata hur alla gäng sköter sig. Allt kommer dokumenteras för att vi ska ha bättre koll. Kortfattat nyckeln är kommunikation med våra medlemmar samt med staffs.

Kulturen
Hur vi ska få en ordentlig kultur är att alla kriminell ansvariga som har sitt område kommer sitta med gängen i vc och se till att de klär sig på rätt sätt. Något jag skulle också kunna fråga dig Philip ifall man kan ge t.ex gratis import bilar till gänget som matchar mer ens kultur då menar jag att man byter ut bilar som inte matchar kulturen.

Utdragna scenarion

Det största problemet som finns på Unive är att det inte finns folk som gör utdragna scenarion. Detta är något jag har tänkt över själv och kommit på. Jag skulle tillämpa en regel som förbjuder en att stressa inom rpn. Då menar jag inte karaktär mässigt, jag menar att inte får göra saker för fort. Detta är helheten utav hela rpn på Unive. Det kan vara småsaker som att man försnabbar att vakna inom sjukvårds rpn att man ljuger i /me för att vakna snabbare istället för att offra lite mer tid. Ifall denna regeln kommer tillämpas kommer folk inte kunna sitta och ljuga att det var t.ex impulsivt och det var svårt att följa reglerna. Ifall det är förbjudet att stressa hinner man tänka igenom ifall det är okej det man gör osv. Detta kommer ändra om Unive helt och hållet.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Som staff är det viktigt med kommunikation. Det bygger upp hur professionellt man jobbar. Ett bra exempel är att någon frågar i pm till en ”Varför är jag timeoutad” då ska jag kolla upp det och kontakta individen som timeouta och veta varför så jag kan skriva tillbaka på ett professionellt sätt. Istället för att säga ”Vet inte kan kolla”. Inom Unive staff team så jobbar man professionellt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Minst 7 timmar om dagen. På helgen 10 timmar.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag är medlem sedan 2021-12-03

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit MA i 6 månader tidigare och varit helper 2 gånger över 8 månader sedan.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan jobba på dom andra områdena om det behövs men vill helst jobba inom kriminella området då det är min starkaste sida.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka