Inaktuell william07 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

William07

Välkänd Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
2,442
Reaction score
110
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? William07#6233

Vad är ditt hexid? steam:11000014bb7e30b

Ange ditt födelsedatum 20 December 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har varit Ma tidigare och vill komma tillbaka och jag tycker det är roligt.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För alla Ma ni har valt ut senaste 7 månaderna har jag varit mest kompetentast och varit det ganska länge och skött mitt arbete bra

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska agera professionellt samt ha ett trevligt bemötande. Ibland kan individen också vara stressad du kan man försöka lugna ner en

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Få in folk som har bra och hög nivå inom rp så de inte kommer att bli medlem bara för att lalla runt och slåss

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De ska vara lojala medlemmar inte gå till andra servers. De ska kunna grundreglerna samt ha samma namn på dc och steam

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att man ska föregå med ett gott exempel till andra medlemmar. Jag har ett ansvar att skötta forumet samt intervjuer och inte helpers som ska göra de. Jag ska ha koll så att ingen spelar på en annan server men ingen prioritering

Hur ser din aktivitetet ut? Varje dag dygnet runt. Men intervjuer som prioriteras är 15:00 -22:00

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Skulle sluta med fivem då skulle aldrig byta server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ja att jag har varit det tidigare och jag var det innan jag var helper men förlorade rollen efter helper

+rep duktig grabb som borde bli MA, -rep inte så utvecklad men still, han förtjänar det

Tillbaka