William Nillson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/15329384512/
Vad är ditt namn i verkligheten? Rickard
Vad är ditt discord namn? XTY_ricky#1328
Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2008
Berätta om din karaktär. Mina karaktärer heter William Nilsson och föddes i Sverige, han flyttade från Norrland till Gävle som 13-åring och växte upp i Gävle från 13-års åldern, när han fyllde 20 år flyttade han till Los Santos i hopp att starta ett nytt företag eller bli polis, men företagsplanen gick inte som han hoppades på.
Han blev hemlös ett tag och efter 6 månader hittade han ett jobb på en 7Eleven affär han tänkte på det lediga jobbet i några dagar ock sedan bestämde sig att försöka få det så han gick dit för att fråga om jobbet fortfarande var ledigt och det var de, han och chefen av den affären gick in i hans kontor och senad fick William göre en intervju. det gick några dagar innan han fick reda på att han fick jobbet, efter ett tag lyckades han spara ihop lite pengar för att hyra en lägenhet nära 7Eleven affären han jobbade på han arbetade över tid för att få lite extra pengar, efter några månader fick han ihop tillräckligt
med pengar så han började köpa böcker om polisstyrkan och lärde sig mer och mer om polisen
efter ett år bestämde han sig för att försöka bli polis, men det gick inte heller så bra. Några dagar passerade och han kom på att han också ville bli bilmekaniker och att han vet mycket om bilar och bilrelaterade saker han hade varit affärsman i Sverige innan han flyttade till LS och nu ville han öppna en ny bilhandlare/bilverkstad som säljer och reparerar alla slags bilar också. och nu är han här
Varför ska just du bli whitelistad? för att jag är en seriös roleplayer och vet mycket om rp och rp regler
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag har sett många spela på denna servern och den värkar jätte bra
Hur hittade du Unive? jag kollade på massa streamers och fråga vilken server
Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna filma till youtube och göra rollspels videor så att både servern får cred och så att jag kanske kan tjäna lite pengar på det
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? ja jag spelar på en engelsk server som heter midnight rp och en annan seriös rp server som heter corey roleplay
Vad är ditt namn i verkligheten? Rickard
Vad är ditt discord namn? XTY_ricky#1328
Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2008
Berätta om din karaktär. Mina karaktärer heter William Nilsson och föddes i Sverige, han flyttade från Norrland till Gävle som 13-åring och växte upp i Gävle från 13-års åldern, när han fyllde 20 år flyttade han till Los Santos i hopp att starta ett nytt företag eller bli polis, men företagsplanen gick inte som han hoppades på.
Han blev hemlös ett tag och efter 6 månader hittade han ett jobb på en 7Eleven affär han tänkte på det lediga jobbet i några dagar ock sedan bestämde sig att försöka få det så han gick dit för att fråga om jobbet fortfarande var ledigt och det var de, han och chefen av den affären gick in i hans kontor och senad fick William göre en intervju. det gick några dagar innan han fick reda på att han fick jobbet, efter ett tag lyckades han spara ihop lite pengar för att hyra en lägenhet nära 7Eleven affären han jobbade på han arbetade över tid för att få lite extra pengar, efter några månader fick han ihop tillräckligt
med pengar så han började köpa böcker om polisstyrkan och lärde sig mer och mer om polisen
efter ett år bestämde han sig för att försöka bli polis, men det gick inte heller så bra. Några dagar passerade och han kom på att han också ville bli bilmekaniker och att han vet mycket om bilar och bilrelaterade saker han hade varit affärsman i Sverige innan han flyttade till LS och nu ville han öppna en ny bilhandlare/bilverkstad som säljer och reparerar alla slags bilar också. och nu är han här
Varför ska just du bli whitelistad? för att jag är en seriös roleplayer och vet mycket om rp och rp regler
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag har sett många spela på denna servern och den värkar jätte bra
Hur hittade du Unive? jag kollade på massa streamers och fråga vilken server
Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna filma till youtube och göra rollspels videor så att både servern får cred och så att jag kanske kan tjäna lite pengar på det
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? ja jag spelar på en engelsk server som heter midnight rp och en annan seriös rp server som heter corey roleplay