Accepterad 1.william.1 | Medlem ansökning [mvilliez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.william.1

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? 1leloo_

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Emir Shadi 31 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Unik, rolig, framgångsrik

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han är hel svensk och han växte upp med sin Mamma och Pappa. han har levt livet tufft eftersom han mobbades i mellanstadiet, men när han gick i högstadiet så fick han flera vänner. Han har alltid drömt om att bli rik som stor och han bryr sig inte om han tjänar pengar lagligt eller olagligt. Han fick sitt första sommarjobb vid en skola där han städa och fixa med den och han tjänade 70kr i timmen. Han slutade jobba där och börja jobba olagligt, han sålde knark och han skadade folk. När han blev 31 år så blev han jätte besviken på sig själv och ville få ordning på sitt liv, så han bestämde sig för att flytta till Unive för att börja ett nytt liv och försöka bli något inom bil mekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion och unika scenarion, utdragna scenarion och inte gråta ifall jag förlorar utan det ska vara kul för alla. Mycket aktivitet mogen och seriös rp mycket mer

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att ha roligt inte för att vinna scenarion hela tiden utan att man ska kunna förlora

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag, Jag har lallat lite grann men det är för att jag inte va medlem och då tar man inte de så seriöst tror andra folk tänker så också för de kräver att göra saker för att bli medlem. Jag har lärt mig att man ska ta de lungt bara och jag har blivit mycket mognare eftersom det var länge sedan

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, vdm, metagaming, powergaming, fearrp, powergaming 2 mm

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat på servern innan för över 1 år sedan och jag har utevcklats som person och vill komma tillbaka mognare och ha roligt framöver

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka