William Neidert | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Will69

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 21 April 2008

Vad heter du på discord? William..

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 200

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer att vara runt 6-4 timmar per dag.

Vad heter du? Ali Aziz

Hur gammal är du? 22 år gammal

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att jag älskar att hjälpa personer i nöd. Polis känns som ett jobb där man kan vara lite mer kreativ än dem andra jobben. Du får t.ex vara ute och patrullera, prata med människor. Jag är en social grabb som är trevlig och jag vill arbeta för polisen för att jag vill hjälpa till folk och polis känns som min grej.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste är att vara aktiv och vaksam hela tiden. Eftersom man är polis så tar man såklart risker. Du i stort sätt sätter ditt liv framför en annans. Så det är viktigt att vara vaksam, stark kanske ifall du ska kunna springa ikapp en person eller om gärningsmannen börjar slåss. Så kondition och styrka kan va bra att ha. Man ska också såklart alltid vara trevlig mot sina kompanjoner och vanliga människor. Man måste också kunna hantera stress för det kan bli väldigt stressigt ifall något skulle hända. Man ska också såklart alltid försöka hålla sig trygg.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet inte jätte mycket faktiskt för att jag har inte jobbat som polis innan men jag vet att det är olika radio koder typ. Det finns mycket att lära om jag skulle bli polis så jag hoppas på det.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej, jag har inte vart ambulans eller brandkår eller polis i hela mitt liv men jag är bra på att följa saker som ni ber mig att göra.

Hur är du som person? Jag är en trevlig människa som älskar att hjälpa till. Jag har haft en tuff uppväxt men det har gått över. Jag vill helst inte gå in på detaljer om min uppväxt men, jag kan säga att den var jobbig. Jag är en kille som har sett upp till polisen sen jag var barn och att åka och patrullera i en polis bil hade varit drömmen. Jag gillar även att ta risker, t.ex att riskera mitt liv för någon annans.

Är det något vi bör veta om dig? Nja det skulle jag nog inte säga.

Tillbaka