Nekad William.N | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Will69

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Cobra Tate#7406

Vad är ditt födelsedatum? 21 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Ali Aziz. Ali är 21 år gammal och han har en stor bakgrund i denna stad. Ali flög till Etiopien i 5 månader och nu har han bestämt sig för att ta sig tillbaka till staden unive. Ali har många vänner i staden unive och han behövde fly staden för han hamnade i mycket trubbel med polisen. Ali flydde då till Etiopien men nu har han många nya planer i staden unive och Ali kommer göra en comeback. Ali har ett intresse för pengar och bilar, han har haft en tuff uppväxt och hans pappa dog i tidig ålder. Ali är uppväxt med sin mamma och sina tre bröder Bob, Robban och Frank. Ali's mamma adopterade dom tre bröderna så att Ali skulle må bättre och ha en fin uppväxt. Ali bor nu i staden unive och har många nya planer på G. Ali har en dröm med att få arbeta med bilar eftersom att hans pappa var en mekaniker innan hans död. Alis första planer är att ansöka jobb på vianor eller mekonomen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga scenarion och en otrolig RP. Nu så har jag tagit en break sedan slutet på sommaren då jag har haft väldigt mycket skola. Blev även bannad från krim servern och unive servern för att jag blev hackad på discord. Nånting tog sig in på min discord och skickade en scam länk till otroligt många personer. Så här stod det - Discord free Nitro from STEAM
http://dlcsords.xyz/nitro - och detta är då en scam länk som skickades till en massa personer. Eftersom att jag inte kunde spela så orkade jag inte ta upp det på hemsidan (unive.se)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att jag ska rp:a som att det är ett verkligt liv och även ifall jag inte vinner scenariot. t,ex ifall jag bli jagad av en polis så kan jag bli trött så att hen fångar mig och så ska jag ska ge alla personer samma möjligheter. Motståndaren ska alltså också vinna och man spelar så att alla har kul.

Hur hittade du Unive? Har spelat på Unive ett rätt så bra tag nu, det var faktiskt en av dem första servrarna som jag spelade på och efter att ha spelat på lite olika servrar så var det Unive som jag fastnade för.

Nekad, endast en ansökan per 24h. Ansök igen om 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka