Accepterad ModdeW | Medlem ansökning [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ModdeW

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed

Vad är ditt discord namn? .modde

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juli 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ali Zaidan 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Framgångsrik, tydlig, respektfull.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ali Zaidan är född den 9 december 2000 och är snart 22 år gammal. Han har nyligen flyttat till staden för att börja ett nytt liv. Sedan han var liten har Ali velat jobba som säljare. Det är hans dröm och något han verkligen vill lyckas med. Ali har ibland varit orolig och rädd utan att veta varför, men han försöker bli starkare och mer säker på sig själv. Hans plan är att jobba hårt som säljare, bygga upp en bra framtid och kanske en dag starta eget. Han vill också fortsätta ha bra vänner runt sig och hoppas att han i framtiden hittar kärleken.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra till servers är roliga scenarion där alla kan känna sig välkomnade och trygga och även aktiviteter som och som polis kommer jag säker ställa att rp kommer göras på roligt sätt för båda mig och andra så att det inte blir samma hela tiden.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tt om du tex blir jagad av polisen du låter du dem ta dig och då vinner dem secnariot eller att du kanske blir rånad och istället för att fly ger du motparten dina saker för att då låta dem vinna scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag kom precis tillbaka från en ban då jag fuskade men jag ska inte göra om det det lovar jag

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, Powergaming, Metagaming, osv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka