Antagen William.N | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Will69

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William Neidert

Ditt discordnamn: cobratate#7406 - Will69

Ange ditt födelsedatum 21 April 2009

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff då jag upplever att de kan behövas fler. Under rp:ns gång känner jagg att de kan vara bra att vika in som staff där de behövs för att få bort alla lallare och göra serverns rp bättre. Jag skulle även kunna tänka lägga 2 timmar ibland på vardagar och helger 5 timmar plus. Lite tid på att speca andra men även agera som staff i rpandet.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Lallare upplever jag uppstår ibland samt mycket powergaming och fail rp. Jag rpar som polis och upplever mycket failrp, copbait och powergaming vilket inte är okej.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Arbeta tillsammans och hålla kommunikation med alla i staff teamet. Man får en report, då agerar jag och går dit, ser jag att en annan staff är där byter jag ärende för exempel.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Professionellt för mig innebär att du som staff agerar enligt reglerna och följer en staffs uppgift. En staff ska hjälpa rpen på servern. Inte använda det för ditt eget bästa eller någon annan dum anledning.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Rpar och arbetar som staff samtidigt. Arbetar som staff endast också någon timme om dagen kanske. Sen blir det att man får plugga tidigare på dagen så jag har tid att specca osv.

Hur länge har du spelat på Unive? 4 år ungefär, till och från.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, varit helper för 2 år sedan typ.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Support är inte min starkaste sida.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka