Antagen 520master | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

520master

Icke Medlem
Meddelanden
3,766
Reaction score
234
Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Ditt discordnamn: vesslanz_

Ange ditt födelsedatum 6 Juli 2008

Varför ska just du bli staff? Jo för att jag har vart staff innan och spelat på servern ett bra tag så vet vad som fungerar och inte, samt vad det finns för typer av problem inne på servern. Tycker inte heller att RP är så roligt just nu så kan väl bidra till servern på annat sätt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det som jag inte tycker fungerar på Unive är RP nivån mer specifikt krim RPn. Det används allt för mycket vapen istället för att faktiskt kunna lösa någonting socialt.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att vägleda spelaren hur de skulle kunnat gjort annorlunda självklart beror det på hur grovt de som de gjorde fel är.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man tar det seriöst och lallar inte och man sköter det man ska göra enligt principerna. Det är viktigt att man agerar professionellt för att spelarna ska kunna lita på en och för att de ska kunna ta en seriöst.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Sköter skolan och jobb och eftersom jag knappt spelar RP så blire typ bara staff arbete om jag går in på servern.

Hur länge har du spelat på Unive? Sen tidigt 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ju

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom?

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka