Antagen William kjällman | Ansökan till Staff [Dalmasen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William Kjällman

Ditt discordnamn: william2012aa

Ange ditt födelsedatum 5 Juli 2012

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff pågrund av att jag ser problem i servern som jag vill arbeta med att förbättra och försöka att alla ska få en bra speltid när dom spelar på Unive.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker inte Anticheat funkar på Unive, den är opålitlig och gör banns som inte egentligen ska vara en.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag och alla andra kan lösa detta problem genom att vara mer aktiv och försöka hjälpa Autoban med att göra beslut.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man är professionell inom staff rollen genom att hjälpa folk med ett bra humör och att alltid vara aktiv för nya händelser.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Det kommer vara ganska lätt att balansera staff arbete med mitt privatliv genom att ta en liten extra tid och lägga den på att se till hur servern mår och om det är nån som behöver hjälp.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i ungefär 1-2 månader nu, och är absolut en av det bästa servrarna.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare erfarenheter inom staff på ett annat spel och är har ett bra bemötande och är professionell under alla omständigheter.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag tycker ni som ser detta borde ha en bra dag, och att jag har bra erfarenheter som mod och vet hur man ska hantera stressiga situationer. Mvh // William Kjällman

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka