Accepterad WILLIAM H | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WILLIAM H

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/RexSchulz/

Vad är ditt namn i verkligheten? william hermansson

Vad är ditt discord namn? Realhasbullah#2160

Vad är ditt födelsedatum? 6 Augusti 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ludvig olsson och han älskar och mecka, han är 20 år och enda sen han var liten har han ´meckat och fixat hans bror meckade och när ludvig börja mecka insåg han att han verkligen blir glad och lycklig av det. Egentligen kan man säga att mecka är hans intresse men han älskar även basket, han var best på basket som liten och hade A+ på Idrott, Min karaktär älskar att mecka och jag tror verkligen han kan hjälpa staden, Hans storebror va alltid snäll men hans styvpappa slog han men en dag sa han att de skulle va nog så han samlade mod och sa nu får du förfan sluta och det fungerade, MVH Ludvig Olsson

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem på unive för att jag verkligen gillar staden och vill bli mer seriös och utveckla denna stora familjen och genom att göra mig till medlem så kommer jag att kunna göra mycket mer i spelet vilket leder till att jag tycker det blir kul och kommer då rekommenderar det till andra kompisar. Blir man medlem har man också tillgång till massa annat roligt som att fixa andras bilar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av unive för att unive har den högsta rp nivån. Staden är väldigt fin och alla staffs och admin gör staden ännu roligare. Plus att alla invånare är riktigt snälla så man blir riktigt glad när man vaknar upp i och går ut i staden och bara träffar på snälla människor. Jag är också intresserad av unive för att den har så många olika möjligheter och man kan göra så mycket saker i staden som t.ex köpa och sälja bilar, träffa nytt folk och bara må bra.

Hur hittade du Unive? Jag har haft massa vänner som har rekommenderat unive och jag har sätt många som har streamat på olika plattformar och när jag själv testade servern då tyckte jag de va jätte kul. jag älskar verkligen hur realistisk staden är och jag vet att den bara blir bättre.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är att utveckla staden och kunna hjälpa folk som förstör sina bilar, älskar även unive för det förbereder mig inför framtiden och liknande.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag har bra erfarenhet med bilar för att jag har varit mycket med min bror och pappa när dom har meckat med bilar
jag älskar bilar sen barnsben när någon i min familj behöver hjälp är jag den första dom ringer
Min bästa kompis jobbar på autoexperten och han har sagt att jag borde skaffa jobb på något med bilar för att jag har varit med honom mycket när han har lagat och trimmat bilar. mitt dröm jobb är hos er på mekonomen, jag var hos er verkstad och jag blev helt förtjust. och därför satsar jag på att jobba som meckare.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är inte aktiv i någon annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka