Accepterad William Ek | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William Ek

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav Firlos

Vad är ditt discord namn? Blexi

Vad är ditt födelsedatum? 17 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Milton Sten. Milton var född i en liten by utanför staden Malmö, De var en underbar upplevelse för alla närvarande under den kvällen. Miltons familj har alltid haft det svårt ekonomin då hans mamma har varit arbetslös. Hans pappa jobbade som sopgubbe under en viss period under hans barndom men sedan när pappan inte klarade av att hålla jobbet så fick de leva på a-kassa. Redan vid en ung började Milton se sina föräldrar dricka, röka på och knarka.

När Milton började bli stor efter åren visste han inget bättre så han fick dåliga vänner, dåliga betyg i skolan och började gå ut sent på kvällarna och röka med sina vänner. Ju äldre Milton blev desto värre saker gjorde han på kvällarna med sina vänner och tillslut blev det kriminellt. Det förblev så hela tiden med åren och än idag lever Milton i det kriminella livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldigt olika sorts rp. det Jag kommer främst att vara kriminell fast jag kommer också rpa som polis. Jag är en seriös spelare och håller inte på att lallar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att jag inte behöver vinna varje scenario för att ha roligt med dem andra spelarna i communityn. Man ska spela för att ha kul, inte för att vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna, tex rdm som menas med att man dödar någon utan en anledning och vdm är typ detsamma fast att man använder ett fordon som ett vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har kört fivem i många år så jag har bra sådespeler i fungerar och jag vet hur spelet fungerar. Den servern som jag spelat innan på har varit Centic roleplay.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har inte plagierat denna text, jag har bara kopierat in min gamla eftersom jag skickade ansökan innan det hade gått 24 timmar. annars inget annat och tack för ni läste min ansökan

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka