Antagen William. | Ansökan till Staff [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    4
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William.

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Ditt discordnamn: william.212

Ange ditt födelsedatum 2 April 2008

Varför ska just du bli staff? jag ska bli staff eftersom jag alltid kommer göra ett väl utvecklat och professionellt jobb genom att alltid se till att folk jag kickar eller bannar inte bara vet varför de blir bannade eller kickade utan och vet hur de ska göra för att i framtiden förhindra att bli bannade eller kickade genom att höja sin rp eller helt enkelt Minska på sina misstag eftersom inte alla heller menar att begå regelbrott utan bara behöver bättre vägledning, då tycker jag de ska ha all rätt till att veta hur de ska höja sin rp och hur man ska rpa i scenarion för att inte i framtiden bli bannade eller kickade igen.
Jag tycker också jag ska bli staff eftersom jag själv tycker jag har väldigt bra rp och kommer oftast med ett gott exempel på hur man ska rp eftersom det också är ett ansvar som staff, att föregå med gott exempel och visa hur det är man ska rpa och agera i olika scenarion. Jag har t. ex ett flertal gånger sett folk skriva att de inte vet hur de ska rp på vissa diskussioner eller krascher på grund av att de helt enkelt inte har den kunskapen om rp för att veta det, då vill jag kunna föregå med ett exempel hur de är de ska svara på vissa frågor eller rp i vissa scenarion så de i framtiden också har en bättre kunskap om hur man har hög rp så att Serverns rp i helhet också ökar.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Själv tycker ja skjutningarna de fungerar it alls då ja vill de ska va mer social rp som kidnappingar och förhandlingar ja tänker ba runt krim området då ja rpat mest som krim har sett vad ja har sett de skjuts bara ser knappast inga kidnappningar i krig som de va förr ja förstår de nya spelare nya möjligheter därför ja tycker vi ska försöka ordna problemet med skjutningarna genom att låta spelarna göra mer droger sälja till gäng mer och mer sedan utifrån de kmr de utvecklas en rp som bra tycker ja för de har funkat förut tycker vi ska börja köra så igen minska på skjutningarna

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? att vi samarbetar som ett team för går med ett gott exempel för spelarna på servern genom som sagt att försöka driva tillbaka detta med gäng rpn för de är de som just nu är kaos enligt mig just om man ska kidnappa är de bara för vapen inget annat så de blir som shoot and loot enligt mig så ja tycker alla vi staff teamet ska börja sikta mot krim rpn och polis rpn.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? ja tycker såhär ja kmr agera min roll väldigt professionellt genom att använda mig av reglerna på unive och it sitta och abusa för de förstör it bara för mig utan ja smutsar ner unive genom att ja gör så att ni tar in staffs som abusar osv drf kmr ja använda min staff roll på ett bra sätt banna på ett rätt och allmänt hjälpa servern visa ett nytt jag av mig själv

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? ja kmr ha tider där ja kmr va inne gör mitt arbete som staff sen ha lite egen tid för mig själv för mitt privat liv irl så kmr balansera mitt staff arebte och mitt liv och lite rp men ja kmr knappast rpa om ja är inne på datorn om ja blir staff då ska ja bara fokusera på staff arbetet mest de ksk händer ibland men de sällan ja kommer rpa då

Hur länge har du spelat på Unive? 3 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja de har jag ja var staff förut på engelsk seriös rp server då var ja moderator runt 2021 ja tyckte ja gjorde ett bra arbete på servern

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i?Kriminell

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Senast ändrad:
+rep detta är nog den mest mogna mannen jag träffat online. Först fick jag ett väldigt konstigt intryck men efter ett tag chit chattande så kom jag han väldigt nära. Jag känner mig trygg och säker och det bör de som vill ha hjälp i support också göra. Detta är den perfekta mannen för Helper! Trust me boys! :p

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka