Accepterad William.9. | Ban Överklagan [Coldfaith]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William.9.

Aktiv Medlem
Meddelanden
474
Reaction score
28
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199427440360/

Ditt Hex-ID: 110000157734ee8

Vad är din discord tagg? william.9.

Vem var det som bannade dig? Coldfaith

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte värnade om mitt liv på det bästa sättet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hamnar i en skottavlossning uppe i naken och så skjuter en kille ner mig och jag ställer mig upp och skjuter han. Vill även tillägga att han försökte döda mig vilket man ser på klippet genom att mag dumpa ner mot busken där jag var så jag tänkte att jag värnade om mitt liv när jag gjorde de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker denna ban är korrekt då jag kunde ha värnat om mitt liv på ett mycket bättre sätt. Men problemet var att jag hade ingen om att detta var fearrp, jag tänkte att det var de bästa jag kunde göra i sitationen. Men isåfall vet jag bättre i framtiden och kan lova att detta inte kommer att ske igen, har inte många bans och såna här misstag sker inte ofta från min sida iallafall.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad nyligen för något felaktigt jag inte gjorde men blev unbannad direkt, har också blivit bannad för:
PG
Sunt
Minns inte så mycket mer faktiskt förutom några mer felaktiga där jag blivit unbannad direkt.

OBS! Detta är ofta engångshändelser och jag upprepar inte mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Fick reda att jag hade kunnat prova ta upp mina händer, detta hade gjort så de blev mycket bättre och utförligt scenario genom kanske en kidnappning eller något mer. Vilket jag håller med till 100%, men var lite hetsigt i stunden och tänkte inte på detta vilket jag ber om ursäkst för hur detta scenario utspelades.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja har lärt mig att värna om mitt liv på mycket bättre sätt. I såna här scenarion kommer jag alltid ta upp mina händer, och inte skjuta tillbaka. Men som sagt det blev lite dumt tänkande från mig i denna stunden och jag har fattat mitt misstag till 100% och kan lova att detta aldrig kommer upprepas igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka