Accepterad William.9. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William.9.

Aktiv Medlem
Meddelanden
474
Reaction score
28
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199427440360/

Ditt Hex-ID: 110000157734ee8

Vad är din discord tagg? william.9.

Vem var det som bannade dig? Ludde

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig för jag sköt mot några jämte piren, vilket jag förstår är absolut inte tillåtet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var vid ett område nere vid trygghansa och så ser vi att folk tar över området. Vi kör fram och snackar med dem, när vi snackar med dem så börjar dem hetsa lite för mycket och då väljer att försöka kidnappa. Så vi hoppar ut och riktar så kör dem iväg och vi skjuter. Vi kör sedan där ifrån och då kommer dem efter oss igen jämte piren och då väljer jag att hoppa ut och skjuta där. Vilket jag ser nu i efterhand var extremt dumt av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var 100% en korrekt ban och jag förstår Ludde's perspektiv, det var helt jag som gjorde fel och det var verkligen dumt av mig. Jag tänkte tyvärr inte på det i stunden att jag befann mig vid piren, men nu i efterhand så har jag lärt mig att alltid tänka på vart man skjuter någonstans och kan garantera att jag aldrig ska upprepa detta misstaget igen! Jag ber om ursäkt och ångrar det jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var ett bra tag sedan jag blev bannad, har varit staff ett tag nu också.

Men det jag minns är:
Fearrp
Vdm
Sedan några felaktiga ac bans.

Vill också tillägga att det oftast är engångshändelser och upprepas aldrig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat köra längre framåt för att undvika att skjuta på offentliga platser. Hade även kunnat strunta i att skjuta och köra där ifrån (försökt iallafall) eftersom man alltid ska skjuta i sista utväg. Kunde även försökt att prata ut det med dem från första början, men notera att dem inte ville prata ut det och skulle då sitta och hetsa istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att aldrig skjuta vid offentliga ställen, samt att alltid ha i tanke vart jag är någonstans så detta ej händer igen!

Som sagt så ber jag om ursäkt för det jag gjorde och så ber jag om en annan chans för att bevisa att jag vet hur man rp:ar på ett bra sätt. Jag har lärt mig av mina misstag och vet egentligen att man inte ska göra så som jag gjorde, men jag antar att jag hade lite stress under scenariot. Var även staff nyligen så vet att detta inte är tillåtet, vill bara gibba med polare nu under helgen så en andra chans hade uppskattats enormt!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka