Accepterad .william.16 | Beslut Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.william.16

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
11
Ditt discord namn: Wss1337

Ditt Hex-ID: 110000143e0cee6

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? Hedgehog

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag vet inte varför dom drog in den han sa att de var 100k or die men vart aldrig indragen i sup eller nån slags annan sak utan han drog bara in min krim jag hade smink på min ped gubbe och jag satt på sjukan o vänta på min polare för jag skulle sen byta färg på min bil sen från ingenstanns fick jag ban o indragen krim utan nån förvarning. utav vad jag vet så är de emot köpvillkoren. Jag trodde jag fick ha smink på mig för utav vad jag läst får man inte skjuta med smink så jag tänkte att jag kunde ha på mig smink för jag skulle endå inte skjuta eller göra nått med krim rpen pluss att en tjej ifrån min skola hade på sig samma smink som jag hade på min ped fast irl på vår skolavslutning så tänkte att jag fick ha de ingame också. Utav vad jag läste så stog de att man inte fick skjuta med smink men eftersom jag bara rpade normalt och inte rpade krim rp så tänkte jag att de skulle vara ok att ha på sig smink. Man hade också kunnat lösa de via en Krim varning så jag fattar att dom kläderna jag har på mig är inte tillåtet i unive Rp för jag missuppfattade en regel då tycker jag att jag borde få hjälp utav staffs istället för att jag ska behöva ta emot otgärder som först hand.

Hur är beslutet felaktigt? De är felaktigt eftersom att jag läste i 100k or die reglerna att man fick ha på sig smink på allmänna platser och rpa med smink men så länge man inte skjuter med smink så får man använda de. De var därför jag använda smink en annan anledning varför jag satte på lur amin var för jag hade precis donerat in nya plagg och då ville jag kolla ansiktet som jag hade lagt in. Jag sköt aldrig med de ansiktet på peden och ifall han skulle lagt mig i staff samtal o bett mig byta ansikte hade jag kunnat göra de vilket hade kunnat göra också att jag kunde fortsätta rpa normalt utan att man behöver ta otgärder i första hand tycker att man borde få hjälp av staffs ifall dom tycker man gör regel brott istället för att dom drar in ens roll som man betalat för och banna en utan att man får komma sup o förklara eller att han inte ens ber mig komma sup. Tycker iaf de är jättetråkigt så jag också spendera mina sista pengar på den rollern och har inte kvar den längre för en sån här sak som man hade kunnat löst via ett staff samtal istället. De var också mina sista pengar som jag hade sommar jobbat mig ihop i 3 dar för att kunna ha råd med 800kr på krimen och nu har jag inga pengar kvar så de blir lite tråkigt att jag ska behöva få indragen Krim istället för nån Krim varning eller kanske ett staff samtal och sen be mig ta bort den saken.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: De är en bild om de skulle behövas kan jag skicka gillet i pm.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka