Nekad .william.16 | Beslut Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.william.16

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
11
Ditt discord namn: wss1337

Ditt Hex-ID: 110000143e0cee6

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? hedgehog

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag vet inte varför dom drog in den han sa att de var 100k or die men vart aldrig indragen i sup eller nån slags annan sak utan han drog bara in min krim jag hade smink på min ped gubbe och jag satt på sjukan o vänta på min polare för jag skulle sen byta färg på min bil sen från ingenstanns fick jag ban o indragen krim utan nån förvarning. utav vad jag vet så är de emot köpvillkoren. Jag trodde jag fick ha smink på mig för utav vad jag läst får man inte skjuta med smink så jag tänkte att jag kunde ha på mig smink för jag skulle endå inte skjuta eller göra nått med krim rpen pluss att en tjej ifrån min skola hade på sig samma smink som jag hade på min ped fast irl på vår skolavslutning så tänkte att jag fick ha de ingame också. Utav vad jag läste så stog de att man inte fick skjuta med smink men eftersom jag bara rpade normalt och inte rpade krim rp så tänkte jag att de skulle vara ok att ha på sig smink.

Hur är beslutet felaktigt? de är felaktigt eftersom jag gjorde inte ens ett regelbrott för när jag läste reglen på 100k or die i krim dcen så stog de att man inte fick skjuta med smink men de stog inget om att man inte fick rpa med smink så jag antog att man fick de och då från ingenstanns utan nån kom support eller nått så banna hedgehog mig och gav mig indragen krim.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: finns i pm.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka