Accepterad william.16 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

william.16

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/nxr_fatalz/

Ditt Hex-ID: steam:110000143e0cee6

Vad är din discord tagg? wss1337

Vem var det som bannade dig? hedgehog

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-18 125745.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte varför dom valde o banna mig de står grov suntförnuft men vart aldrig intagen i support sen frågade jag varför jag vart bannad o han sa kolla vad de står sen så svarar han inte längre.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. syog på sjukan o vänta på min vän.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var till viss del felaktigt men också rätt de jag tyckte var fel var att han kunde gett mig samtal o skin o bett mig byta kläder men fattar endå från hans perspektiv varför han banna istället för de han förklara till mig också att dom var trött på 100k or die kläder så då är de mitt problem att sätta på mig vanliga kläder som inte är 100k or die nästa gång när jag byter kläder ska jag tänka på att göra en /help o fråga staffs ifall kläderna är 100k or die.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad tidigare bland annat en gång när jag bytte server så blev jag bannad och en gång när jag var helt ny inom rp, då blev jag också bannad. Dessa misstag har gjort att jag verkligen lärt mig och tagit lärdom. Jag har aldrig gjort dessa misstag igen vilket visar att jag alltid tar lärdom. Framöver kommer jag vara väldigt noggrann med vilka server jag är med i samt vilka personer jag umgås med och pratar med för att säkerställa att ingen verkligen skulle göra något sådant här. sen vissa utav mina bans har jag fått eftersom min brorsa har fått en ban och vi är på samma ip.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort en help o frågat staffs ifall jag fgick ha på mig dom kläderna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka