Nekad william 123 | Medlem ansökning [Emanuel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

william 123

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199256301934/

Vad är ditt namn i verkligheten? William Brofjorden

Vad är ditt discord namn? WilleBro10

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär en snäll kille som heter William och gillar att vaska guld och köra bil. Min karaktär är 19 år gammal och är född 2003-03-19.Min karaktärs intressen är att köra bil fiska vaska guld och hjälpa andras karaktärer som behöver hjälp med vad som helst och han gillar åka runt och forska lite i staden och träffa kompisar och hitta nya vänner. Och jag har kört den här serven länge innan utan medlemskap så nu vill jag göra det för att ha roligare. (:

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har hört att det är en bra server av kompisar och kollat lite på Youtube olika videor och det ser jätte kul ut att vara medlem för då kan man söka efter flera olika jobb T.E.X polis. Jag har spelat på den hära servern innan men jag har aldrig blivit medlem i serven så nu tänker jag göra det. (:

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att söka jobb till polis om jag blir medlem eller något annat jobb ochså kommer jag hjälpa folk som behöver min hjälp när det krävs T.E.X Om någon har krokat eller gjort illa sig eller något som jag kan hjälpa med. (:

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela sin egna karaktär bra och inte säga visa duma grejer T.E.X. fula ord regler som man inte kan säga när man spelar sin roll. (:

Hur hittade du Unive? Jag har hört talats om den av mina kompisar som rekommenderar den väldigt mycket också har jag kollat på Youtube och kollat på olika videor och tyckt att det ser kul ut. (:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka