Accepterad jan jansson 123 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

jan jansson 123

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? lucas widnersson

Vad är ditt discord namn? gurken7706

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: jan jansson och är 42 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Bestämd,Omtänksam och Äventyrlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jan jansson växte upp i en liten stad vid kusten, där han tidigt utvecklade en passion för havet och äventyr. Efter att ha jobbat som fiskare i flera år utbildade han sig till marinbiolog och har sedan dess ägnat sitt liv åt att forska om havets ekosystem. jan drömmer om att starta ett eget forskningsprojekt för att rädda hotade marina arter. Han planerar även att flytta till en varmare plats där han kan kombinera sitt arbete med ett lugnare liv vid havet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och engagerat RP där jag skapar en trovärdig karaktär med en genomtänkt bakgrund. Jag är bra på att anpassa mig till olika scenarion och improvisera för att göra spelet mer levande för både mig själv och andra. Dessutom respekterar jag serverns regler och försöker alltid lyfta RP:t genom att interagera på ett realistiskt och underhållande sätt. Oavsett om det gäller laglydiga roller eller mer kriminella element, ser jag till att mitt RP alltid håller en hög standard och bidrar till en bättre upplevelse för alla

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man inte bara fokuserar på sin egen karaktärs framgång, utan även bidrar till en engagerande och trovärdig upplevelse för alla inblandade. Det handlar om att vara villig att ta förluster, låta sin karaktär misslyckas ibland och reagera realistiskt på situationer, även om det inte alltid gynnar ens egen agenda.

Det betyder inte att man ska "förlora med flit," utan snarare att man ska värdesätta bra berättande över personlig vinst. Genom att exempelvis låta en polis fånga din karaktär i ett välspelat gripande, eller genom att spela ut en konflikt på ett sätt som gör det spännande och trovärdigt för alla, höjer man kvaliteten på RP:t.

I slutändan skapar detta bättre RP för alla parter, eftersom det leder till mer dynamiska och oförutsägbara scenarion där alla har en chans att glänsa.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har brutit mot reglerna tidigare utan att mena det. En gång hoppade jag in i en polisbil utan att veta att det var emot reglerna. När jag fick reda på det förstod jag att jag måste vara mer noggrann med serverns regler och läsa på bättre. Jag har också blivit anklagad för att ha kallat någon "hora", trots att jag aldrig sa det. Det var en missuppfattning, men jag lärde mig att vara extra tydlig i min kommunikation och att alltid tänka på hur saker kan uppfattas av andra. Nu är jag mer noggrann med mitt språk och hur jag uttrycker mig i RP.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Bidra till servern och communityt utifrån din egen förmåga och verka alltid för att förbättra det. och Visa alltid respekt mot andra medlemmar. Undvik kränkande eller nedvärderande kommentarer.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en engagerad och målmedveten person som alltid strävar efter att utvecklas och bidra positivt till min omgivning. Min förmåga att samarbeta, tänka analytiskt och hantera utmaningar gör mig väl rustad för studier på universitetet. Dessutom har jag en stark passion för vara trevlig och lungn och ser fram emot att fördjupa mina kunskaper samt bidra med mina perspektiv i en akademisk miljö

Vänligen ändra namn så du heter samma på Steam och discord Besvara detta meddelandet när de är klart.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka