Nekad william 100% | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

william 100%

Medlem
Servervakt
Meddelanden
24
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? willz0021

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juni 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bengt Karlsson och är 40 år gammal. Bengt är uppvuxen i Göteborg med hans mamma och pappa. Bengt har länge velat bli journalist men hans föräldrar trodde aldrig att han skulle klara det men Bengt gav aldrig upp. Bengt brukade alltid sitta uppe sent för att kunna kolla på nyheterna. Hans liv fortsatte som vanligt tills aftonbladet sökte journalister, då tog han chansen o skickade ett sms. Efter det så fick han jobbet och började som journalist hos aftonbladet och jobbade där i ungefär 4 år tills han ville starta eget, så nu ska han flytta hit till Unive med målet att få kunna starta en egen journalistbyro.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra rp nivå, roliga men också unika scenarion, kommer vara seriös om rpt och alltid försöka mitt bästa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Typ att man ska göra det rättvist, typ man ska inte tänka på sig själv hela tiden och göra så att det är roligt för sig själv men man ska också försöka göra så att det blir roligt för det andra spelaren också.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM, Rdm betyder att man liksom dödar en person helt utan anledning. VDM, vdm betyder att man använder ett fordon som vapen. COPBAIT, copbait betyder att man försöker få polisens uppmärksamhet med mening.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad.
Anledning:
Utveckla din karaktärsbeskrivning!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka