william 100% | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

william 100%

Medlem
Servervakt
Meddelanden
26
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad heter du på discord? willz0021

Ange ditt födelsedatum 25 Juni 2011

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Skulle vilja ge så många spelare en chans att vara medlem på servern. har hört att de tar lång tid ör folk o få ta sin intervju så kommer vara så aktiv ja kan där.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? jag är väldigt aktiv om dagarna. Är mogen och vill hjälpa till med att ta in nya medlemmar så vi kan få en aktiv sjukvård eller liknande.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta folk med respekt och vara trevlig även om folk inte är det tbx.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Just nu ser jag ett litet problem med lall på servern så kommer vara extra noga med såna grejer. Kommer vara ganska hård med att alla ska kunna servern regler så inte folk bryter mot dom.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kunna serverns regler, vara mogen.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle kunna ta muntliga intervjuer eftersom jag är ganska social av mig. skulle också kunna ta skriftliga ansökan. Men för de mästa skulle ja ta skriftliga. lite 50 / 50

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv nu på sommaren från 13 till 03 dom flesta dagarna men när skolan börjar kommer jag vara aktiv från 17 till 23 ungefär.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej har inget mer o säga.

Tillbaka