Nekad willhelg123 | Ban överklagan [W.REINHARDT]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willhelg123

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197960352345

Ditt Hex-ID: 110000100015259

Vad är din discord tagg? Willhelg#0349

Vem var det som bannade dig? Xeno

Hur lång tid var din ban? 1 timme

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? file:///C:/Program%20Files%20(x86)/Steam/userdata/86617/760/remote/218/screenshots/20220914220043_1.jpg detta funkade inte fan. Men det stod suntförnuft lall -xeno

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag lallade tyckte han, när jag slog en kille som helt random hade kommit fram till mig och sagt att jag är en hora och sådant. Jag tror det som fick mig bannad var att jag tjyvkopplade hans bil, men det var ju för fan han som började lalla med mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tjuvkopplade grabbens bil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det bar hans som gjorde fel i första plats och att jag hade lite rätt att fucka med honom.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns inte alla men jag tror det är runt sex, det har väll varigt liknande saker. Jag försöker att altid följa reglerna och sånt efter mina förra bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte behlvt tjuvkoppla hans bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att inte lalla vad fan det ska betyda. Jag tycker det är ett väldigt brett ord, jag vill mer specifikt veta vad jag gjorde fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka