Accepterad willhelg123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willhelg123

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197960352345/

Ditt Hex-ID: 110000100015259

Vad är din discord tagg? willhelg

Vem var det som bannade dig? hassan

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-02-08 195143.pngimage.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt mot regeln sunt förnuft.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några andra kör runt i en bil. En grabb kommer fram i en merca och börjar hetsa och säga att han ska döda oss och så vidare. Vi kör efter han och hans bil går sönder, jag bestämmer mig då för att gå ut och skjuta på honom. detta hände på marja lisas parkering.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förtjänar att bli bannad, men kanske inte för den regeln som dem säger. Jag personligen tycker att jag bröt mer mot regeln sunt förnuft än rdm och terrorbrott. Det ser ut som att jag går och skjuter på alla jag ser. Men jag försöker faktiskt att träffa en person. Jag förtjänar absolut bannen. Det var absolut jag som gjorde fel och förstår absolut staffs som bannat mig för detta för det ser ut som ett terrordåd, men var menade att skjuta en person. Har även klipps. Det gör det inte bättre men man ska se det från ett annat perspektiv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått en lång ban innan. det var för att jag körde på folk på marja lisas. Det gjorde jag bara för att lalla. denna gången så gjorde jag fel och kanske inte riktigt brydde mig om jag fick spela unive eller inte men det var inte bara för att lalla. Det var av min karaktärs humör kan man säga. Men jag gjorde ändå fel. Jag har lärt mig att jag inte ska hålla på med skit på öppna platser för det är inte värt det. Om personen hade varit på ett mer avlägset ställe hade jag kunnat kanske skjuta mot honom men nu var det en öppen plats.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade absolut kunnat göra annorlunda. Jag hade kunnat tänka en gång till eller bara skitit i det och kört vidare. Framförallt ska jag inte skjuta på sådana allmäna platser.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man inte ska skjuta och bryta mot reglerna för att det är aldrig roligt i den långa loppet. Jag brukar inte vara en problem spelare på unive men denna gången blev det så. Jag har grön ban level och bara 11 bans sen tidigare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka