Accepterad Etismats | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Etismats

Medlem
Meddelanden
266
Reaction score
2
Ban-referens
fivem-fansen-701 — FiveM, Utgår 2026-03-16
Anledning: Skjuter mot bil utan att gå för däck
Bannad av: Berra1213
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Det var en skottlossning i gs som varade under en lång tid. Mellan mitt gäng och ett annat gäng och under hela scneariot ser jag att den grön golf alltid följer med och cirkulerar. Sedan skjuts det igen och jag ser min polare bli nedskjuten och jag hör att det skjuts och sen den gröna golfen köra ifrån området mot mitt håll och då väljer jag att hoppa ut och skjuta mot däcken men rekylen gör att skottet träffar headshot, de tredje skottet. Jag tycker personligen ifall man inte vill riskera att bli skjuten bör man inte befinna sig i ett område där det aktivt skjuts

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar absolut ansvar till det jag gjorde. Jag hade kunnat sköta de snyggare genom att inte skjuta alls men just i den stunden såg det verkligen ut från mitt perspektiv att det skjuts från ett område och en bil som jag tidigare har sett i scneariot åker mot mig så är det självklart att jag skjuter mot den. Jag står för att jag gjorde fel som sköt mot personen men tanken var att skjuta däck men de första 2 skotten gjorde så att rekylen åkte upp och träffade drivern. I mitt fall anser jag att jag borde bli unbannad eftersom man hör tydligt i klippet att det är ute efter att skjuta de säger "oj de skjuts det kanske är oppsen vi åker dit" och att de befinner sig i ett område där de aktiv skjuts. Jag tror helt ärligt att de var delaktiga i scneariot och sköt och täntke skjuta mer men att de dog och ville ha ress och kunde göra så ja fick åtgärder genom ett vinklat klipp som inte visar hela scenariot. För i mitt huvud går det inte ihop varför man ska åka till en skottlossning ifall man inte ska delta? Att man är på platsen och cirkulerar i flera minuter och sen gråter man för att man blir skjuten. Om man är på ett ställe där de skjuts åker man därifrån man försöker inte delta.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Om jag hade fått chansen att göra om scenariot hade jag börjat med att inte hoppa ut det första ja gjorde utan att följa efter och där efter kunna prata och säkerställa att det verkligen hade skjutit och sedan tagit vidare scneariot genom att skjuta däck och gå för kidnappning. Däremot kidnappade vi faktiskt han som satt kvar i bilen och gjorde ett utvecklat och roligt scenario. Jag skulle inte skjutit huvud, jag borde inte ha spammat på rekylen gick upp utan skjuta sen ta de lugnt och sen skjuta igen mot däcken för att göra det roligt för båda parterna som jag nu förstår i efterhand.

Varför ska vi ge dig en till chans? Ni borde häva min ban eftersom jag känner att det inte var att jag aktivt bröt mot reglerna utan mer ett misstag. Med denna bannen känner jag att jag kommer vara mer vaksam i min rp och inte göra saker som kan gå fel. Jag kommer sköta rpn riktigt bra och inte skjuta på dom som kanske har skjutit på oss. Personligen känner jag att jag har lärt mig av min ban och att detta beetende ej kommer att upprepas i framtiden! Jag förstår mitt misstag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka