Accepterad Willey | Medlem ansökning [Rsmelle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

schaub

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wille

Vad är ditt discord namn? 𝕿𝖍𝖆𝖎𝖊𝖓#0719

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Liam Spjut och är son till en gangster vid namn William Spjut. Liam är uppvuxen på gatorna i grove street tillsammans med hans ensamstående far William som var yrkeskriminell. Men redan när Liam växte upp så visste han att han inte ville gå i sin fars fotspår och bli kriminell, istället så ville lilla Liam bli en vanlig medborgare och tjäna vita pengar. När Liam var liten så vart han ofta trakasserad och mobbad pågrund utav de andra vännerna från gatan eftersom att han var väldigt ensam i skolan eftersom att alla andra unga från grove street ville dra ut och göra inbrott, rån och andra små bus. När Liam var klar med skolan så gick han ut med mer än godkända betyg inom alla ämnen vilket gjorde hans far väldigt stolt eftersom att Liam var den första ur deras släkt som gjort det. Allting såg väldigt bra ut för Liam och han hade alla förutsättningar i livet. Dock så tog livet en häftig för Liam samma år som han tog examen från skolan med sina fantastiska betyg. Det som inträffade det året var att Giovannis far Willam blev tragiskt mördad i en driveby skjutning denna incident gjorde att det svartnade för Liam och han började själv hålla på med kriminella handlingar så som rån, smash n grabs och andra typer utav brott. Men under ett rån som han utförde så gick allting fel och polisen kom och tog honom och satt in honom i hela ett år detta skedde när han var 18 och nu är han äntligen ute och vill bli den hedliga man han alltid ville bli som liten och han lovade sin far att bli

Vad kan du bidra med till serverns RP? En bra rp och inget lall dvs t.ex. inga slagsmål eller liknande tråkiga små scenarion. Jag kan också bidra med stora och välplanerade scenarion så som uppror, tillställningar och vanliga roliga sociala interaktioner på piren eller torget

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte spelar för att vinna alla scenarion utan man gör allt för RPns bästa samt att det ska bli så bra scenarion som möjligt.

Hur hittade du Unive? Mina vänner tipsade mig om Unive och detta gjorde mig intresserad av unive. Jag har även ett den tidigare på topplistan inom kategorin "swedish" på FiveM och länge varit intresserad av att gå med i unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka