Inaktuell WilleTheBeast | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WilleTheBeast

Icke Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? WilleTheBeast

Ange ditt födelsedatum 10 April 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka är att jag vill ta ett större ansvar på unive och hjälpa till för att få unive att gå frammåt. Jag vill även guida nya medlemmar och kunna hjälpa dem att lära sig mer om RP och alla samtliga regler. Dom är framtiden för unive och kommer vara nya spelare till servern så vi måste se till att ta väl hand om dem nya som kommer in.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är ansvarstagande och seriös samt aktiv. Och jag har tidigare erfarenheter som helper m.m samt att jag satsar inte på att bli såkallad "staff/helper" utan jag satsar endast på MA jobb såsom MA ansökningar och intervjuer. Jag tror verkligen att jag är lämplig för MA och kommer verkligen göra mitt allra bästa.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra människor som man själv vill bli bemött och alltid respektera dem oavsett hur dem än är ska man respektera dem.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Betydelsen att vara Medlem på unive är att vara en del av communityt att man har mer tillgångar till servern Medlems rollen ska ses som en viktig roll.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dom ska kunna samtliga Regler som finns här på unive bra samt ha en unik och utvecklad käraktar som inte är som dem sjävla irl samt allmän bra rp.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag har ansvar över vilka medlemmar som kommer in på unive samt alla andra medlemmar och vi ska ta väl hand om dem.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv ca 4-5 timmar om dagen.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Nej

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka