Nekad WilleTheBeast | Ansökan till Forum Mod [Lukas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WilleTheBeast

Icke Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? WilleTheBeast

Ange ditt födelsedatum 10 April 2010

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Ja det som får mig att ansöka till forum mod är att få ordning och reda på forumet se till att alla trådar är på rätt plats få bort inaktiva ansökningar & hjälpa staffs vid forumet och guida. Jag har engagemang för det och kommer vara aktiv & lägga mycket tid på detta. Jag kan även en del om just xenfero (formet) då jag själv har haft det som forum även så att jag vet hur man installerar det. Är jäkligt kunnig och tror verkligen jag skulle passa som det.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Självklart, som jag nämnde i texten där uppe.

Får en ansökan vara kopierad? Självklart inte, plagiat.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Inte direkt jag tycker nuvarande forums mod jobbar på rätt bra och vill vara en del av det.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Alla trådar i rätt kategori endast aktiva ansökningar.

Hur ser din aktivitetet ut? Skoldagarna spelar jag oftast runt 3-4 timmar om dagen om jag inte har plugg eller är ute med kompisar.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Nej

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka