Accepterad willepille0955_35466 | Medlem ansökning [lasse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willepille0955_35466

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? wille

Vad är ditt discord namn? willepille0955_35466

Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Albin svensson 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll rolig omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag heter albin svensson hela min familj ha gått bort utom min bror kevin svensson. Vi älskar bilar och mecka med billar så plan n är att vi ska öppna en varksta och fixa bilar och bara ha det roligt och sånt

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan mycket har spelat det i typ 4 år och har spelat på unive måntga gånger innan så kan mycket och kommer göra rp vädligt roligt med mina vänner och sånt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte vinna om man inte förtjänar det den som rpar bäst ska vinna och det menas då med att man ska inte bara ska försöka vinna asså låta det bästa vinna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nä aldrig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm är att man kör på någon utan andledning rdm slår ner någon utan andlening

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Hej!

Jag vill att du utvecklar frågan: Bakgrund och
framtidsplaner för din karaktär, och Kan du ge exempel på några av serverns regler?

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas.
Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Min karaktär heter alvin svesson är en vädligt lung människa men har det vädligt tufft då hela hans familj gått bort men han kämpar vidare med livet endå. Alvin kommer från spainen med flyttade hit när han var 4 år gammal han är vädligt intresserad av bilar och älskar att mecka med bilar hans dröm är att jobba med bilar. Alvin är vädligt snäll och rolig och tänker på andra han vill att alla ska ha det bra. Han älskar att hjälpa folk och han vill bli mekaniker så han kan hjälpa folk med deras bilar. Alvin älskar även golf han spelar det mycket på fridtiden. Alvin har även en bror som heter hugo, hugo älskar också bilar. och drömmen är att dom ska bygga ut ett företag där dom lagar bilar tillsammans. Rdm du slår ner någon utan anleding vdm du kör på någon utan anledning fear rp man ska vara rädd om sitt liv NLR man ska inte komma ihåg något när man har döt meta gaming man ska inte ta inforamtion ifrån utanför rpet

Hej!

framtidsplaner för din karaktär, och Kan du ge exempel på några av serverns regler?

Hej!

👍

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka