Nekad willepille0955_35466 | Medlem ansökning (Elias)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willepille0955_35466

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? wille

Vad är ditt discord namn? willepille0955_35466

Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2025

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Albin svensson 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll rolig omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag heter albin svensson hela min familj ha gått bort utom min bror kevin svensson. Vi älskar bilar och mecka med billar så plannen är att vi ska öppna en varksta och fixa bilar och bara ha det roligt och sånt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan mycket inom rp har varit medlem på denna server innan typ 4 gånger enda sedan 2021 men nu har jag ny dator så det blev ett annat konto och jag kommer göra det mycket roligt. Jag har alltid haft lika roligt på unive det finns alltid roliga saker att göra

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att den som spelas bäst ska vinna det man ska inte försöka vinna själv

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nä aldrig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm är att man kör på någon utan andledning rdm slår ner någon utan andlening

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Vänligen ändra så du heter samma på Steam och Discord.

Nekad.
Anledning:
Har ej samma discord o steam namn Samt utveckla din ansökan mer tills nästa gång.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka