Nekad Willepille | Ban överklagan (shlajfer)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Willepille

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199054976462

Ditt Hex-ID: 1100001413ff5ce (Hex)

Vad är din discord tagg? peter!!!#5711

Vem var det som bannade dig? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: rdm mitt på torget samt snor saker från personen ~Christoffer Wanzel. Återstår: 9 dagar 5 timmar 18 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rdm, samt snor saker från person

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag tog nycklarna men de blev missförstånd för min polare sa att han var under pistol hot av just denna mannen så jag slog ner honom vid motell backen inte torget. Sen att jag råka ta en sak från han jag visste inte att man inte fick ta saker så ber om ursäkt för de

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min polare sa att han såg en man som pistol hotat han så jag hjälpte bara en polare i nöden

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså de blev missförstånd jag har spenderat as mkt tid på denna server

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte vart

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Läst reglerna grundligt fast nu har jag gjort detta

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, inte ta saker från en person.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka