WillePilleÄkta
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? William
Vad är ditt discord namn? urze_liquid
Vad är ditt födelsedatum? 7 April 2003
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Senaps Frö 2003 04 07
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Konstig, Random
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bli rik, bli populär
Vad kan du bidra med till serverns RP? Tillbringa ett bättre samhälle
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att alla personer bör kunna få möjligheten att ha en bra RP upplevelse och inte förstöra för andra.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har gjort det förr i mina år av att spela RP så där jag nu har lärt mig att inte göra om dem igen och se till satt personerna runt mig inte gör samma misstag
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man bör inte RDM alltså döda folk utan någon upplevelse innan, VDM använda sin bil som ett vapen med flit alltså om jag råkar köra på någon så är det ett misstag men om jag åker in i en grupp människor är det VDM
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag försöker att vara rolig, göra samhället glad igenom mina skoj.
Vad är ditt discord namn? urze_liquid
Vad är ditt födelsedatum? 7 April 2003
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Senaps Frö 2003 04 07
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Konstig, Random
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bli rik, bli populär
Vad kan du bidra med till serverns RP? Tillbringa ett bättre samhälle
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att alla personer bör kunna få möjligheten att ha en bra RP upplevelse och inte förstöra för andra.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har gjort det förr i mina år av att spela RP så där jag nu har lärt mig att inte göra om dem igen och se till satt personerna runt mig inte gör samma misstag
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man bör inte RDM alltså döda folk utan någon upplevelse innan, VDM använda sin bil som ett vapen med flit alltså om jag råkar köra på någon så är det ett misstag men om jag åker in i en grupp människor är det VDM
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag försöker att vara rolig, göra samhället glad igenom mina skoj.