Nekad WillePilleÄkta | Medlem ansökning (e34) [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WillePilleÄkta

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? urze_liquid

Vad är ditt födelsedatum? 7 April 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Senaps Frö 2003 04 07

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Konstig, Random

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bli rik, bli populär

Vad kan du bidra med till serverns RP? Tillbringa ett bättre samhälle

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att alla personer bör kunna få möjligheten att ha en bra RP upplevelse och inte förstöra för andra.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har gjort det förr i mina år av att spela RP så där jag nu har lärt mig att inte göra om dem igen och se till satt personerna runt mig inte gör samma misstag

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man bör inte RDM alltså döda folk utan någon upplevelse innan, VDM använda sin bil som ett vapen med flit alltså om jag råkar köra på någon så är det ett misstag men om jag åker in i en grupp människor är det VDM

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag försöker att vara rolig, göra samhället glad igenom mina skoj.

Hej!
Utveckla.
- Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
- Vad kan du bidra med till serverns RP?
- Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
Pssff.. Besvara detta meddelande när du är klar.
Allt gott,
E34

Nekad
Anledning:
Du har nyligen anslutit dig till discordservern, börja rollspela så vi staffs får perspektiv hur du rollspelar.
Du är välkommen att ansöka igen efter några dagar av rollspel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka