Nekad Chapo7 | Medlem ansökning (e34) [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chapo7

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? Chapo

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jack Olofsson 21

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, smart, mystisk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jack Olofsson växte up i orten, han sen ung ålder drogs till det adrenalin drivna livet. Han visste att han var på fel väg i livet men ändå ville han inte ändra på sina vanor. Jack kände sig förrådd av sina gamla vänner och bestämmde sig för att flytta till unive där han söker ett nytt liv fyllt av framgång.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har många timmar i rp och vet hur man utvecklar olika situationer för att det ska bli roligare både för mig och de andra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att de viktiga är rp istället för att vinna. Det viktiga är att de ska bli ett kul scenario inte att försöka sitt bästa att hitta hål i nåns historia för att få vinsten.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming, powergaming, RDM, VDM, Fear RP

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat mycke rp och har mycket erfaranhet. Jag tror att jag kan bidra till detta community och göra mitt bästa så att de människor som spelar har kul.
 
Hej!
Utveckla.
- Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
- Vad kan du bidra med till serverns RP?
- Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
Pssff.. Besvara detta meddelande när du är klar.
Allt gott,
E34
 
Nekad
Anledning:
Tiden har passerat du får 24h på dig vanligtvis att komplettera men det har du inte gjort!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top