Accepterad willepill | Ban Överklagan [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willepill

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199256791911/

Ditt Hex-ID: 11000014d476b67

Vad är din discord tagg? Jag heter 𝓛𝓾𝓼𝓼𝓮𝓑𝓾𝓵𝓵𝓮 #0148 på discord

Vem var det som bannade dig? det var någon annan medlemskaps ansvarig som bannade mig först i en dag sedan förlängde (douflas) min ban till permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: aa.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dem bannade mig för jag gjorde det dummaste valet man kan göra inom fivem ja gjorde ett dumt val utan att tänka men tar mitt straff. jag använde mitt securitas jobb för att loota en snubbe och jag tog hans glock och sedan gick jag och la glocken i min bil och jag ångrar mig så sinnes sjukt mycket att jag gjorde det jag gjorde för jag älskar verkligen Unive det är den servern jag känner mig hemma på och jag är trygg och älskar rpn på servern

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare ingame åkte runt i hans bil i stan och hade trevligt jag började bli rastlös och hade tråkigt. medans jag satt och höll på med telefonen så åkte min polare till piren och han ställde in sin bil. Efter han ställde in sin bil följde jag efter han på piren sedan kom vi fram till en snubbe i en limousine och jag började prata med han etfer en stund hoppade killen ut ur bilen och vi pratade lite mer, medans vi pratade fick jag så tråkigt så jag sökte igenom han på F6 på jobbmenyn , jag sökte igenom han utan att han såg och jag såg att han hade en glock 19 på sig, jag gjorde sedan det dummaste jag någonsin har gjort. Jag tog hans glock utan att tänka och sedan när jag hade tagit glocken så var det någon som slogs längre bort så killen jag tog glocken av sprang iväg och då tog jag ut min bil och skulle lägga in pistolen i mitt handsfack men när jag hoppade in i bilen så var det buggat så bilen började flyga runt i luften (finns clip på det) så jag F8 quita sedan gick jag in igen sen fick jag ett pm av medlemskaps ansvariga snubben.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban det var jag som gjorde fel och det är jag medveten om. jag var rastlös och hade tråkigt och gjorde ett dumt val jag ångrar otroligt mycket, 110% medveten om att jag gjorde ett dumt val som skulle leda till konsekvenser jag önskar verkligen att jag skulle få en till chans att visa att jag verkligen kan, jag älskar verkligen Unive det är det enda servern jag känner mig hemma på. Unive var det första servern jag körde på och jag har älskat unive sedan första dagen jag hoppas hoppas hoppas verkligen att jag skulle kunna få en till chans men jag är medveten om vad jag har gjort och tar mitt straff och förstår verkligen att jag gjorde ett dumt val som aldrig i hela världen skulle ske igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för små grejer när jag var ny här tex ooc, lall, vdm men jag har lärt mig av mina ban så det har inte hänt igen. omn jag skulle få en till chans att rpa på Unive så är mitt största mål att aldrig bli bannd igen och blir jag unbannad nu så kan jag säga att min rp nivå kommer höjas mycket och då menar jag det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade verkligen kunnat tänka några gånger innan jag gjorde valet jag gjorde, jag borde varit medveten om dem konsekvenser som skulle ske. om jag hade kunnat spolat tillbaka tiden hade jag gett mig själv en käftsmäll och sagt vad fan håller du på med

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har verkligen lärt mig något från denna ban, jag kommer alltid tänka efter minst 2 gånger innan jag gör ett val och jag kommer alltid ha konsekvenser på minnet för denna ban är verkligen inte rolig öfr jag äslakr verkligen Unive till 200% det är den enda servern jag verkligen gillar och känner mig trygg på

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår att den kommer bli nekad men jag tar mitt straff och är medveten om att mitt val var dumt, men jag hoppas verkligen att du som läser den här överklagan förstår att jag verkligen känner mig dum och att jag gjorde ett dumt val. hoppas även att du som ser det här fattar att jag verkligen gillar Unive och saknar att rpa på servern. mvh wille (:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka