Nekad willehed | Ban Överklagan [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

niketech1

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199009849742/

Ditt Hex-ID: steam:11000013e8f618e

Vad är din discord tagg? wille#6832

Vem var det som bannade dig? forsgren32

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-19 135948.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skrev på twt om någon säljer en vatten pistol, det var ett stort misstag och jag lovar att detta inte kommer att ske igen,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min vän var och plockade kokain blad och då sa min vän till mig att jag skulle skriva i twt om någon säljer vatten pistol (vapen) och jag tänkte inget mer på det jag trodde att man fick skriva så bara man inte skrev pistol utan att man liksom skrev vatten pistol som jag gjorde, jag skrev också att jag skulle köra vattenkrig så det var ju ingen jätte seriös text men trodde verkligen att man fick skriva så eftersom jag har sett folk skriva så innan men nu har jag lärt mig det och det kommer aldrig upprepas

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja jag tycker det för jag känner att det är väll inte krim att använda slang ord i twt vissa fattade säkert inte ens va jag menade och det var därför jag just skrev vatten pistol för jag skulle ju aldrig skriva bara psitol liksom, tycker också att 3 dagar ban e ganska grovt för de där jag kunde väll fått en varning eller nått att så får man inte göra för jag tänkte inte på det att man inte fick göra det, ber om ursäkt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja har blivit bannad tidigare för vdm och det jag lärde mig av det var att aldrig använda mitt fordon som ett vapen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja, jag hade ju inte behövt skriva det men jag trodde verkligen att det inte var några problem med att skriva slang,

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag att aldrig använda twt till något krim eller liknade och det kommer aldrig ske igen det lovar jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka