Accepterad willehed | Ban Överklagan [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

niketech1

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199009849742/

Ditt Hex-ID: 11000013e8f618e

Vad är din discord tagg? Wille#6832

Vem var det som bannade dig? Forsgren32

Bild på banmeddelande: 686F633B-30E1-4149-B721-4EFA850F9AE6.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skrev på ett kriminellt sett i twitter

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän stod och plockade kokaik blad, då kom han fram till mig och sa att jag skulle skriva ut i twitter om någon har vatten pistol (pistol) för han ville ha en och jag tänkte att man kunde skriva i slang ord utan att det skulle hända nytt för att jag skrev ju det inte ett kriminellt sett, men jag trodde fel och ber om ursäkt och lovar att detta aldrig ska ske igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att på sättet jag skrev de så var de ingen kriminellt eftersom jag skrev vatten pistol och på sättet jag formulera mig så tycker jag de va ganska icke seriöst men fattar att ni tänkte annat, jag tycker att 3 dagar ban är lite överdrivit jag kunde väll fått en timeout eller nått, de va verkligen dumt att skriva så och jag lovar att detta aldrig ska ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad för vdm och de jag har lärt mig utav det är att aldrig använda mitt fordon som ett vapen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade kunnat skitit i att skriva det men min vän frågade och jag tänkte inge så långt att jag kunde få en ban för de även fast jag använda slang ord och sånt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att aldrig mer skriva på nått kriminellt sätt på twitter

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka