Nekad willed2008 | Medlem ansökning[ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willed2008

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199123998055/

Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? wille08#6504

Vad är ditt födelsedatum? 18 December 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Greger Gregersson och han är pratglad och han är alltid glad och han är 24 år och hans intressen är bilar och att vapen men han har inga vapen men när Greger var liten så var hans föräldrar med om en bilolycka och dog så då fick Greger och hans bror bo på gatorna så dom skulle spara ihop till en bil och mat och vatten men det var väldigt svårt i början men efter 3 månader så fick Greger en jobb intervju för att han ville få jobb som reporter och han fick jobbet men Gregers bror har ännu inte fåt något jobb men dom ska försöka få ett åt Gregers bror men det är svårt efter som dom inte har så mycket kunskaper men en dag då Greger inte orkade springa så försökte han sno en polis bil men två poliser såg honom så han fick sitta i fängelse ett tag men han är frisläppt och idag mår han bra och har så där med pengar men han lever det bra idag.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag tycker att denna servaren har en väldigt bra och hög nivå på RP och det är precis det som jag söker eftersom att jag gillar när folk är allvarliga och inte springer runt och dödar folk. Det skulle också vara kul att få hjälpa folk som kommer nya hit. och sen gillar jag alla människor för dem flesta är mycket trevliga. jag vill också hjälpa servern framåt. jag kommer också vara trevliga mot dom som är trevliga tillbaks.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som sagt det är en väldigt bra server eftersom att ni håller en hög rp nivå och så finns det många online hela tiden. så man inte är själv inne hela tiden

Hur hittade du Unive? jag såg det på tik tok och Youtube och sen en kompis tipsade mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? att maxa min RP nivå och ha roligt. jag vill också skaffa ett bra jobb eller kriminell

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få min RP nivå till max så folk kan få bra inlevelse av mig och att vara snäll mot alla men inte dem som inte följer reglerna eller inte snäll tillbaka. jag vill också bli rik och få många kontakter.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte för tillfälligt men jag tror inte jag kommer det heler för kommer bara köra unive hela tiden för det är solklart den bästa servern på fivem

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Utveckla mer!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka