Nekad greger gregersson | Medlem ansökning [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

greger gregersson

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabbe

Vad är ditt discord namn? gabbegreger 2556

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Greger Gregersson född 1998

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, busig och omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Greger Gregersson, född 1998, växte upp på den hårda sidan av stan. Redan som tonåring lärde han sig att man inte alltid kommer långt med ärlighet, ibland måste man ta det man vill ha. Han började smått med att sälja begagnade mopeddelar, men snart blev det både bilar och annat som inte riktigt hade kvitto. Efter några år i gråzonen fick Greger smak för livet på kanten. Han var aldrig den som stod längst fram med vapnet i handen, han var hjärnan bakom mycket. Han gillade att planera kupper, fixa bilar och se till att allt gick enligt plan. Rykten säger att han suttit inne en kortare period, men ingenting går att bevisa. Nu har Greger flyttat till stan för att börja om, eller åtminstone göra det på sitt sätt. Han vill bygga upp ett namn igen, knyta rätt kontakter och skapa något eget. Kanske en verkstad som tvättar lite pengar vid sidan av, eller ett transportföretag som kör lite mer än bara varor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och engagerat rollspel där fokus ligger på karaktärsutveckling, trovärdiga handlingar och bra samspel med andra spelare. Jag gillar att bygga upp storylines över tid, där Greger kan gå från småjobb till större operationer tillsammans med andra karaktärer. Jag försöker alltid spela realistiskt och bidra till att skapa bra RP-situationer för både mig själv och andra oavsett om det handlar om kriminalitet, konflikter eller vardagligt socialt spel. Jag är respektfull mot reglerna och andra spelare, och vill hjälpa till att hålla en bra stämning på servern samtidigt som RP:t känns levande och spännande.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man inte alltid försöker vinna själv, utan istället fokuserar på att skapa bra och realistisk RP för alla inblandade. Det handlar om att låta scenen utvecklas naturligt, även om det innebär att ens egen karaktär ”förlorar” eller hamnar i en sämre situation. Till exempel, om man blir tagen av polisen efter ett rån, så försöker man inte alltid hitta ett sätt att komma undan, utan man låter det bli en del av storyn och ger polisen chansen att få sitt RP också. På så sätt blir det roligare och mer trovärdigt för båda parter, och man bidrar till en bättre helhet på servern.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det har hänt innan men de allra flesta bans är från när jag var yngre (2021-22) och mest lallade medans jag nu vill spela seriöst och tycker det är roligare att spela seriöst.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm, rdm, copbait och fail rp är ett par exempel.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka