Nekad willed2008 | Medlem ansökning[ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willed2008

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199123998055/

Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? wille08#6504

Vad är ditt födelsedatum? 18 December 2008

Berätta om din karaktär. hej mi karaktär heter Greger Gregersson han är en glad person som vill hjälpa andra personer men Greger har inte så mycket pengar men när han 10 år så dog hans föräldrar i en bil olycka så han fick leva själv på gatorna och han satt och tiggade utanför ICA i 3 år men sen så fick Greger ett jobb när han var 18 men det var inte så mycket lön men det var tillräckligt för Greger att köpa mat och vatten men han har inga kompisar men för någon dag så hittade han 2 kompisar som inte heller var så rik så dom brukade hänga på deras fritid men en gång när Greger var 15 år så hade han inge bil så han tänkte att han kunnde sno en polis bil men polisen han se han när han tjuvkopplade den så dom körde han till fängelse men när han kom ut så gick det några dagar innan det blev ekonomi kris då hade Greger det svårt han blev av med alla hans pengar och jobbet så han fick gå och försöka få ett jobb en dag efter så fick han ett jobb som reporter men det var inte så kul men det var det jobb han kunde få men Greger har en svart tjock tröja och ett par svarta byxor och ett gult Pan band men han brukar vara prat glad men han har det bra just nu och han lever det bra det var historian om greger

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag tycker det är spännande server att köra på en så stor server och jag kör bara unive just nu av all spel för det är så kul och en jätte bra server och jag kör nästa hela tiden så fort jag kan så kör jag unive och jag ska försöka att stopa folk som gör dåliga saker. och få tillgång tal Twitter och blocket och sen så jag kan få visa jobb t.ex. polis behöver man var medborgare för att bli.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag såg server när jag kollade på streamer och då ville jag testa och sen för det är en bra RP server och det är många aktiva så är det rolig att köra RP

Hur hittade du Unive? tittade på en streamer och på youtub och så tittade jag på tiktok där jag hittade den här servern så jag har tittat på folk som kör på den här servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? att jag vill utveckla mitt RP och att skjutsa folk för det är kul och ha roligt och jag ska inte vara laka mot folk och ska hjälpa all oavsett vem det är.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli rik så jag kan köpa många bilar och få många vänner som jag kan vara med och ha kul med t.ex. åka bil runt Sverige och bli Krim så jag kan känna mycket pengar på att sälja saker.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte för tillfälligt men jag tror inte jag kommer det heler för kommer bara köra unive hela tiden

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja!

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Utveckla mer!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka