willed2008
Icke Medlem
- Meddelanden
- 12
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199123998055/
Vad är ditt namn i verkligheten? william
Vad är ditt discord namn? wille08#6504
Vad är ditt födelsedatum? 18 December 2008
Berätta om din karaktär. min karaktär heter Greger Gregersson och när han var 10 så dog hans föräldrar och han fick bo på gatan och han har inte så många kompisar men en dag så hittade han en trisslott och vann 20 tusen Kroner och då köpte han sig en bil så han inte behövde springa hela tiden men han har inte så mycket pengar och han brukar köpa sig en trisslott ibland men han har hittat ett hus som är öppet men det bor ingen där så han brukar sova där ibland men han gillar att vara på piren mest och titta på all bilar där och han typ 2 kompisar han alltid brukar var med när dom alla är vakna då brukar vi åka runt i min bil men om bilen går sönder så är det nästan att han inte har råd att lagga bilen så han får inga pengar över .
Varför ska just du bli Medlem på Unive? ha till gång till blocket och Twitter
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för det är mycket aktiva och det är en bra server och jag har kul där
Hur hittade du Unive? tittade på en streamer
Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha kul
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli Krim
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte för tillfälligt
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja självklart
Vad är ditt namn i verkligheten? william
Vad är ditt discord namn? wille08#6504
Vad är ditt födelsedatum? 18 December 2008
Berätta om din karaktär. min karaktär heter Greger Gregersson och när han var 10 så dog hans föräldrar och han fick bo på gatan och han har inte så många kompisar men en dag så hittade han en trisslott och vann 20 tusen Kroner och då köpte han sig en bil så han inte behövde springa hela tiden men han har inte så mycket pengar och han brukar köpa sig en trisslott ibland men han har hittat ett hus som är öppet men det bor ingen där så han brukar sova där ibland men han gillar att vara på piren mest och titta på all bilar där och han typ 2 kompisar han alltid brukar var med när dom alla är vakna då brukar vi åka runt i min bil men om bilen går sönder så är det nästan att han inte har råd att lagga bilen så han får inga pengar över .
Varför ska just du bli Medlem på Unive? ha till gång till blocket och Twitter
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för det är mycket aktiva och det är en bra server och jag har kul där
Hur hittade du Unive? tittade på en streamer
Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha kul
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli Krim
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte för tillfälligt
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja självklart