willed2008
Icke Medlem
- Meddelanden
- 12
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199123998055/
Vad är ditt namn i verkligheten? william
Vad är ditt discord namn? wille08#6504
Vad är ditt födelsedatum? 18 December 2008
Berätta om din karaktär. min karaktär heter Greger när han var fem så dog hans föräldrar och han har levt på gatan i nästan 15 år och han har inte många kompisar och han har så mycket pengar men han försöker att byta till sig bilar med andra bilar och han brukar ofta laga sin bil så han får inte mycket pengar över så säga men han har oftast roligt på sin fritiden
Varför ska just du bli Medlem på Unive? så jag har tillgång till blocket och Twitter
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för det är mycket aktiva och det är en bra server och jag har kul där
Hur hittade du Unive? tittade på en stremer
Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha kul
Vad har du som mål att uppnå på Unive? bli kriminell
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte för tillfälligt
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Vad är ditt namn i verkligheten? william
Vad är ditt discord namn? wille08#6504
Vad är ditt födelsedatum? 18 December 2008
Berätta om din karaktär. min karaktär heter Greger när han var fem så dog hans föräldrar och han har levt på gatan i nästan 15 år och han har inte många kompisar och han har så mycket pengar men han försöker att byta till sig bilar med andra bilar och han brukar ofta laga sin bil så han får inte mycket pengar över så säga men han har oftast roligt på sin fritiden
Varför ska just du bli Medlem på Unive? så jag har tillgång till blocket och Twitter
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för det är mycket aktiva och det är en bra server och jag har kul där
Hur hittade du Unive? tittade på en stremer
Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha kul
Vad har du som mål att uppnå på Unive? bli kriminell
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte för tillfälligt
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja