Inaktuell wille_kanske1 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [DropDougle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wille_kanske1

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Wille

Vad heter du på discord? lingwapz.

Ange ditt födelsedatum 25 Maj 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till medlemskap ansvarig var att min nära vänner sa till mig att jag skulle ge det en chans jag känner 3 stycke som har varit detta dom sa att det var roligt sen tänkte jag bara att ge det en chans så här är jag. jag vill bli medlems skap ansvarig för att jag tycket det är roligt att träffa nya folk i unive och det är det som kommer uppfyllas om jag nu blir medlems skap ansvarig som jag sa vill träffa folket till unive och ge dom en fin framtid till servern och själv tycker jag att jag bemöter folket på en trevligt och bra sätt sen vill jag också bli detta för jag sökte till medlems ansökan för att jag vill utveckla unive Community då menar jag verkligen inte ett den är dålig men jag vill föröka unive servern så det kan bli så mycket större en den redan e, då vill jag också ge alla icke medlemmar en bra start till unive så servern kan bli större och större och sen hoppas jag kan bli staff i framtiden men jag tänkte bara att Medlemskap Ansvarig Ansökan passar mig mer. jag vill också bli medlems ansvarig för att ge dessaa icke medlemmar en bra start med bra rpe nivå med. och nu om jag blir accepterad som detta så kommer jag både höja min rpe har redan okej rpe men är 100% redo på att höja den. sen vill jag också bli detta för att jag vill vara en extra hand till unive så jag tycker att medlems ansvarig är ganska bra för både mig och unive Community.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Eftersom jag tar serven före jag:et, jag är här för att utveckla servern, kunna hjälpa folk, få folk att ha kul och att får en start här på Unive rp. Jag vill att alla ska känna sig välkomna och samt trivas. Jag anser även att jag har egenskaper som passar in på det ni söker av en medlemskap ansvarig. Jag är lugn, kunnig, vill folk det bästa, kunna hjälpa så mycket som möjligt, professionell och tar mitt arbete fullt seriöst (det inkluderar att man ska ha kul samtidigt). Jag älskar även att arbeta med andra människor och även nya människor hela tiden.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker självklart att man alltid ska bemöta andra människor med respekt och alltid vara trevlig. Man har ingen anledning till att vara otrevligt bemötande till andra människor. Som medlemskaps ansvarig ska man ju självklart vara väldigt hjälpsam också om t.ex. någon icke medlem ställer en fråga så ska man ta hänsyn och vara hjälpsam.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag kommer förklara till folk att det är en stor skillnad att vara Medlem på Unive. Man får mer möjligheter och kommer förklara efter varje intervju som jag alltid gjorde vad man kan göra som medlem. Som t,ex rpa kriminell eller jobba på ett jobb. Och kommer såklart svara på deras frågor om dem har för det brukar dem ha ibland.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? - Vara mogen
- Kunna reglerna (grundreglerna)
- Kunna rpa bra
- Kunna skapa roliga och utvecklade scenarion
- Kunna rpa med /me /sme osv
- inte va lallig

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Om jag vore Medlemskap Ansvarig skulle jag känna ett ansvar att noggrant granska medlemsansökningar och se till att vi bara tar in personer som är seriösa och engagerade i servern. Jag skulle också ansvara för att genomföra intervjuer på ett professionellt och vänligt sätt för att välkomna nya medlemmar på ett positivt sätt. Jag hade prioterat medlemskaps området först men när det inte finns något att göra där hade jag ansvarat att ta reports och kolla att medlemmarna sköter sig ingame.

Hur ser din aktivitetet ut? mer än 12h+ varje dag

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? förbättra rp nivån på unive ser väldigt mycket regelbrott till exempel powergaming, och utveckla unive så bra det bara går

Bra annsökan men skulle rekommendera att visa mer aktivitet genom att skriva en Bump per dag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka