Accepterad Wille_b | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wille_b

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198444462607/

Ditt Hex-ID: steam:11000011cdc420f

Vad är din discord tagg? Chillo_turken

Vem var det som bannade dig? Mrcrab_07

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de valde att banna mig på grund av att jag spelade en karaktär som var trans. Det kommer låta som att jag ljuger men jag var en transa med manlig röst och var tillsammans med en man ig. Sedan det där med bilen att jag tog den var så att jag spawnade i någon grabbs famn och sedan när han släppte mig tog jag hans bil vilket var ett väldigt dåligt beslut. Ber om ursäkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var först en kvinnlig karaktär med manlig röst. Går inte att förklara mycket mer där. Men sen spawnade jag i en killas famn o då släppte han mig och jag tog sedan hans bil som var ett väldigt dåligt beslut såklart och jag har såklart lärt mig efter denna händelse.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban utan det var jag som gjorde fel. Men det där med rösten kan vara lite misstolkande. Jag skulle spela bättre på att vara en man i en kvinno-kropp alltså en trans person.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har såklart lärt mig efter min ban och det kommer inte hända igen. Kommer ta bort kvinno karaktären och köra på min riktiga alltså "Mats Berglund" Många av mina tidigare bans har varit icke-medlem bans då jag inte kunde unives regler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja hade kunnat skita i att ta hans bil och rpa på ett annat sätt att ta en cykel eller något annat. Var ändå på torget där man kan ta cykel o så. Mitt fel!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, såklart!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka