Vad är ditt namn i verkligheten? william
Vad är ditt discord namn? wille9450
Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 2004
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Klas Ohlsson 21
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Spontan och festare
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: gå med i mc klubb eller ba ha kul
Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp och roliga scenarion
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska vinna hela tiden tillexempel måste du ha roligt för att vinna ett scenarion. nej det behöver jag inte för det kommer inte bli roligt för den ändra partner typ sådär.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? har gått ooc nån gång för att jag inte visste hur man gjort vissa grejer. nu vet jag
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm, rdm, failrp, fearrp
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? försöker bara ha kul
Vad är ditt discord namn? wille9450
Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 2004
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Klas Ohlsson 21
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Spontan och festare
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: gå med i mc klubb eller ba ha kul
Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp och roliga scenarion
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska vinna hela tiden tillexempel måste du ha roligt för att vinna ett scenarion. nej det behöver jag inte för det kommer inte bli roligt för den ändra partner typ sådär.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? har gått ooc nån gång för att jag inte visste hur man gjort vissa grejer. nu vet jag
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm, rdm, failrp, fearrp
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? försöker bara ha kul