Nekad TechTheCreator | Medlem ansökning [Kryddaa}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ChillDan

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? chilldan

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Daniel Karlsson, 21 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Driven, Strategisk, Självständig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Daniel Karlsson, 19 år, gillar bilar och att tjäna pengar. Han föddes i Tjeckien men flyttade till Sverige som bebis. När han var 10 skilde sig hans föräldrar, och han bodde med sin mamma som ofta var ledsen. Han försökte alltid hålla henne glad, men ibland tog hon ut sin ilska på honom istället. Han har alltid gillat att meka med bilar. Redan som barn höll han på med sin pappas gamla skrotbilar, rev isär motorer och försökte sätta ihop dem igen. Han sparade pengar för att köpa egna delar och gjorde bilar snabbare. Han gillade också att tjäna pengar, så han sålde saker och testade olika sätt att dra in cash. Han gillade att prata med folk och skaffa kontakter, för han tänkte att det kunde vara bra för framtiden. I skolan blev han mobbad för sitt hår och sin personlighet, men han tog ingen skit. Han slog tillbaka. Till slut fick han nog av allt – hemmet, skolan, folk runt omkring. En natt packade han sin väska och drog, lämnade bara en lapp till sin mamma. Sen dess har han bott på hotell och olika ställen, försörjt sig på småjobb och andra sätt. Men han börjar tröttna på det och funderar på att ändra sitt liv. Då bestämde han sig att flytta till Unive. Det var min karaktärs historia, och nu ska jag sammanfattat berätta framtiden. Detta är min karkatärs framtidplaner, Daniel är trött på att bara klara sig – han vill göra något större. Kanske starta ett företag inom bilar eller försäljning. Han funderar också på att bli advokat, men dras samtidigt till under världen och snabba pengar. Han tänker flytta till en större stad för fler möjligheter. Samtidigt undrar han om han borde leta upp sin mamma, men först måste han visa att han klarar sig själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med realism kan man säga, eller göra det roligare jag upplvera att advokats byrån brukar oftast vara rätt död så jag funderar på om jag kör igång den igen eller så planerar jag att jobba på inqusitor och försäka bli en av den bästa för att kunna förbättrra rp i server men också i realismen av försälningen på inqusitor. Kortfattat vad jag kan bidra med är realsim, så det blir roligare för spelarna att tex handla bilar. Kan ge er lite mer på intervjun om ni vill.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska inte spela som kanske en lek man kör med vännerna eller fotbollsmathch man ska inte bara spela så det är roligt för dig och det går bara bra för dig medans man mobbar motpartern man ska göra det så roligt och realtiskt för båda sidor till exmpel ett bankrån man ska inte bara hålla på och hota och ta man ska också prata med polisen komma översns och så vidare man ska göra det så roligt och inbjudande för båda sidor av rpn

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej har spelat sedan 2021 med lite pauser och har aldrig blivit bannad eller kickad eller straffad för något eller rättare sakt har inte bruitit mot några av unives regler kanske kört lite för fort men det är ungefär allting.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? combat logging, någon drar in dig i ett scenario till exmpel du blir gissla i ett rån och du orkar inte vara kvar så du bara alt f4 utan att säga något eller göra något bara försvinner som gissla vilket kan förstöra scenariot och gör antagligen det, sedan finns också metagaming till exmpel du sncakr med en vän på dc som säger att polisen håller på och storma de så du går in i spelet och tar din bil och vapen redo att skjuta de som stormar vilket du inte visste innan allltså din karakrätr för magiskt information utan att hen vet det ett till exmple är om en vän har blivit kidnapapd och vill bli hämtad men har ingen telfon så han ringer dig på discord och säger EYY hämta mig på sandy shores till exmpel och du gör det din karaktär visste inte det tidiagre.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Eftersom att jag har spelat sedan 2021 så har jag lite erfarhet inom alla bilförsälnings jobb som har funnits Förutom den första inqusitor och marja lisa på de alla bilfrösäningsjobben nådde jag alltid personal ansvarig så jag vet hur systmen fungera och hur det är allt sälja jag har ockås varit advokat inom advokat firman och där har jag varit advokat, personal asnvarig, pch chef och under den perioden så lyckades jag få igång firman så den var online. Det är allt jag ville berätta

Nekad
Anledning: Heter samma namn som irl som på sin karaktär ingame

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka