Nekad Wille22222 | Medlem ansökning [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wille22222

Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Thor Johansson

Vad är ditt discord namn? RaggarThor

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Thor L 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig lätt arg snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min framtid är ha hus och en flickvän

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa dig att skapa unika och intressanta karaktärer med detaljerad bakgrund, personlighet och mål. Jag kan också hjälpa till att utveckla karaktärens relationer med andra, vilket gör spelet mer dynamiskt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om du vet att motpartens karaktär behöver en viss typ av konflikt eller erfarenhet för att växa, kan du spela på ett sätt som ger dem möjlighet att övervinna en utmaning eller uppnå sina mål. Det handlar om att ge motspelaren chans att glänsa och utvecklas, istället för att underminera deras framsteg för att vinna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag snodde en polis bil vart kickad och efter det har jag alrig gjort om det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Respektera andra spelare Det är viktigt att visa respekt mot andra spelare på servern och undvika att använda kränkande språk eller beteenden. Undvik metagaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ag är en mångsidig och engagerad rollspelsdeltagare med en stark passion för att skapa och driva intressanta berättelser. Jag är inte bara fokuserad på att bygga min egen karaktär, utan på att bidra till en rik och dynamisk upplevelse för hela gruppen. Jag tror på att stärka samspel och interaktioner mellan alla spelare, vilket ofta innebär att spela för motpartens vinst när det passar berättelsen. Jag är kreativ och flexibel, och jag har ett bra öga för att anpassa mig till olika scenarier och genrer, oavsett om det handlar om drama, äventyr eller humor. Jag tycker att det är viktigt att främja en positiv och inkluderande atmosfär, där alla spelare känner sig engagerade och uppskattade." Den här beskrivningen skulle förmedla en balans mellan att vara en engagerad och kreativ spelare och att vara lyhörd för gruppens dynamik och den gemensamma berättelsen – vilket kan vara väldigt viktigt i en rollspelsgrupp.

Hej! @Wille22222
Du får ej ha samma namn IRL som IG. Detta löser du enklast genom att hoppa support.
Du måste även ha samma namn på DC som Steam. Byt till samma namn på steam och discord!
Utveckla:
"Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär"

Du har 24 timmar på dig innan din ansökan automatiskt nekas.

Nekad.
Anledning: ej besvarat

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka