Ej Antagen Wille22222 | Chef-jobb ansökan [Vanilia Unicorn] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Wille22222

Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Vanilla Unicorn

Vad heter du i verkligheten? Thore

Vad är ditt användarnamn på discord? Thoreboii Eller så är det thorboii

Ange ditt födelsedatum: 2 Februari 2000

När fick du medlemskap på Unive? 12 december

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Under den perioden när jag var personalansvarig på domstolen och chefen var sjuk, fick jag ta över hela ledarskapet och säkerställa att alla arbetsuppgifter flöt på som de skulle. Jag ansvarade för att koordinera arbetslag, fatta beslut och hålla en hög nivå av kommunikation, vilket gav mig värdefulla erfarenheter i att hantera både operativa och personalrelaterade frågor.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag strävar efter att skapa en arbetsmiljö där både jag och mina anställda trivs och har roligt tillsammans. Genom att lyssna på deras behov och fira framgångar gemensamt bygger vi en positiv kultur. Jag vill också erbjuda möjligheter för utveckling, så att alla känner att de växer i sina roller. Att ha en balans mellan arbete och fritid är också viktigt för mig, så att alla mår bra och känner sig motiverade att ge sitt bästa varje dag.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Kommer vara aktiv mellan 18 till 01

Har du läst våra grundregler? Ja

Senast ändrad:
Jag hittar inte ditt Discord konto. När du har fixat den så tagga mig.

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Tillbaka